Itella Asiakassuora

Itella Asiakassuora

  • Osoitteellinen, päivän postin mukana jaettava paperisuora
  • Henkilökohtainen viesti kuluttajalle, yrityksen päättäjälle tai yritykselle
  • Esim. kirje, kortti, tiedote, esite, katalogi, selfmailer, tuotenäytejakelu
  • Perillä vastaanottajalla pääsääntöisesti toisena arkipäivänä postiinjätöstä
  • Asiakassuoraan voi liittää edullisesti Tiiserin eli ennakko- tai jälkilähetysviestin

Varmista kirjeen perille meno Tiedotuspalvelulla
Muista päivittää osoitteesi ennen postitusta Kertapäivityksellä

Asiakassuoran tuotetiedot (pdf)

Itella Asiakassuora sopii kun:

  • lähetät markkinointi- ja asiakassuhdeviestejä omille asiakkaillesi
  • haluat tavoittaa henkilökohtaisella suoramarkkinointiviestillä uusia, potentiaalisia kuluttajia, yrityspäättäjiä tai yrityksiä

Kontaktilla teet ja lähetät Asiakassuorat suoraan omalta koneeltasi

Kun sinulla on asiakasrekisteri, voit luoda ja lähettää itse henkilökohtaisia paperisuoria näppärällä online-työkalulla. Tarvitset vain nettiyhteyden. Personoitujen postitusten tekeminen on helppoa ja edullista: hintaan kuuluu aina materiaali, painatus, kuoritus, postitus ja jakelu.

Tutustu ja rekisteröidy Kontaktiin

Nimi- ja osoitetiedot sekä maksumerkinnät

Kun vastaanottajan nimi- ja osoitetiedot ovat ajan tasalla ja oikein merkitty, markkinointiviestisi tavoittaa vastaanottajan nopeasti ja tarkasti. Myös oikeat lähetys- ja maksumerkinnät varmistavat lähetyksesi asianmukaisen käsittelyn joka vaiheessa.

Hinnat

Postimaksu määräytyy voimassa olevan hinnaston mukaisesti tai perustuu asiakkaan sopimushintoihin. Hintaan vaikuttavat mm. lähetyksen paino, koko, käsiteltävyys ja mahdolliset lisäpalvelut kuten Tiedotuspalvelu.

Tiedotuspalvelulla pidät asiakasrekisterisi ajan tasalla

Tiedotuspalvelussa on useampi palvelutaso. Tiedotuspalvelun avulla saat takaisin lähetykset, joiden vastaanottajaa ei löytynyt. Saat myös vastaanottajan uuden tai korjatun osoitteen - riippuen minkä palvelutason valitset.

Lue lisää Tiedotuspalvelusta